Швейцарската компания Logitech, произвеждаща едни от най-популярните компютърни клавиатури, мишки и тонколони вече ще брандира продуктите си с името Logi.
От Logitech заявиха, че технологиите са навсякъде около нас, дори и в дрехите, така че думата „tech” не казва нищо съществено.
Подобно преименуване не е прецедент в бранша. Преди години Стив Джобс прекръсти Apple Computer на по-семплото Apple.
С новото си име компанията няма да има езикови проблеми в Япония, където до момента брандът се казваше Logicool, тъй като Logitech се асоциира с нещо нецензурно.
Новото лого ще замени визуалната емблема, която вече е на „преклонната” възраст от 34 години. Изчистено и модерно, то носи всички белези на стартъп от 21-ви век, включително и изписването с малка начална буква.
Самата компания ще продължи да се казва Logitech, а и по време на преходния период (не се уточнява колко дълъг) старото име ще е изписано на продуктите с новия шрифт.