Макар че се появи в началото на четвърто тримесечие, смартфонът на Apple iPhone 6 Plus е инкасирал 41% от продажбите на щатския пазар на фаблети – смартфони с размер на екрана от 5,5 инча или нагоре. Продажбите на фаблети пък представляват 10% от общите продажби на смартфони, което е покачване с 2% в сравнение за същия период на 2013 г.
Когато потребителите са били попитани какво е било водещо в избора им на смартфон, 58% от анкетираните, които са си закупили iPhone 6 Plus, са казали, че размерът на екрана е бил основната причина за избора им на това устройство. Способността да се свързва с 4G/LTE мрежи, е бил втората най-важна причина, посочена от купувачите.
Откакто пък е пуснат на пазара, iPhone 6 вече е с 33% пазарен дял, превръщайки се в най-добре продаваното iOS устройство за предпоследното тримесечие на годината, приключило през октомври. iPhone 5S е вторият най-продаван модел iPhone с 26%, а iPhone 5С е на трето място с 18%. iPhone 6 Plus носи пък 10% от продажбите на iOS устройства.
В Android лагера Galaxy S5 остава най-продаваният модел с 22% от продажбите, докато Galaxy S4 продължава да показва своето дълголетие, поддържайки второ място с дял от 12%.
От iPhone 6 и iPhone 6 Plus купувачите, 85% са били iOS лоялни клиенти, а 9% са дошли от Android лагера.
През тримесечието, приключило през октомври, продажбите на смартфони са достигнали 81% от общите продажби на телефони и 59% от всички телефони в употреба в САЩ.