Продажбите на "Бърбъри" се увеличиха с 13 процента, след като Ромео Бекъм участва в рекламата на колекцията им пролет/лято.
"Семейство Бекъм са като аристократи в шоубизнеса, затова не е изненадващо, че първата рекламна кампания на Ромео пожъна такъв успех - каза човек от модната индустрия. - С красотата на баща му и смайващото чувство към дрехите на майка му, той е идеалният модел. Другите марки също ще се борят да го привлекат".
Ромео беше заснет в един от характерните за "Бърбъри" тренчкоти и с лъскава синя риза. Въпреки възрастта си - той е на 10 години - малкият модел държал да бъде взето пред вид мнението му за дрехите, с които искат да го снимат. Присъствалите на сеанса казаха, че той се е държал изключително професионално.
Макар и в продажбите на "Бърбъри" напоследък да има покачвания и спадове, рекламите с Ромео са довели до "изключителен отклик" сред купувачите.