Кейт Мос засне рекламната кампания за сезон пролет-лято 2013 на парижката модна марка „Живанши”.
Красавицата позира със спусната коса по раменете и големи метални слънчеви очила, облечена в дрехи от колекцията пролет-лято 2013 на Рикардо Тици за Живанши.
Докато Кейт представя новия вид на жената на Живанши, лице на мъжката колекция са испанският матадор Хосе Мария Мансанарес и художникът от Ню Йорк Джаред Бъкистерю.
Идеята за фотосесията, която е дело на фотографите Мерт и Маркус, е на бившата главна редакторка на френското издание на сп. "Вог" Карин Роафелд и на стилистката Кейти Ингланд.
"Това са хора, които обичам и които ме обичат. Става дума за семейството - нещо, което трудно се намира в днешния свят. Става дума за истински хора, като вземаме само най-доброто от техните личности без никакви усилия", заяви енергичният творчески директор на „Живанши” - Рикардо Тиши.