Снощният концерт на певицата Мадона в Брюксел е дал повод за насмешливи статии в местната преса тази сутрин. Не всички билети за музикалното събитие са били продадени, а в публикациите музикантката получава забележки, че последният й албум е слаб, а младата публика не я разпознава като свой идол.
Концертът, за който в града липсваше всякаква сносна реклама, се е състоял на стадион "Крал Бодуен" (бившия "Хейсел"). Според вестник "Соар" са били продадени 3/4 от местата (около 40 хил. билета), а според вестник "Либр Белжик" часове преди началото на представлението половината билети все още не са били купени. За най-скъпите - по 150 евро, с които публиката получава достъп до т. нар. "златен кръг" пред самата сцена, не е имало желаещи.
Изданията обясняват този резултат със съдържанието на последния албум на певицата, което определят като "посредствено", както и с настоящата криза, заради която хората са предпочели билети от 45 евро в периферията на стадиона. Отбелязва се, че в първата седмица продажбите на новия й албум в САЩ са достигнали 390 хил. бройки, като дни по-късно е отбелязан спад от 90%.
"Соар" разказва, че на концерта снощи певицата е сменила седем костюма, а танцьорите – 15 и пресмята, че това означава, че за едно подобно шоу са необходими например 700 чифта обувки. В един момент, докато пеела, Мадона насочила пистолет към публиката, а заобикалящите я танцьорки били въоръжени с автомати "Калашников". Описани са традиционните предизвикателства към католицизма – танцьорите се появили на сцената голи до кръста, с митри (островърха шапка на католически свещеник) на главите.
Същото издание уточнява, че певицата скоро навършва 54 години и макар да продължава да се поддържа и да изглежда предизвикателно с висящия кръст между силиконовите гърди, тя всеповече се отдалечава от младата публика. "Либр Белжик" добавя към снощната картина, че за младите Мадона изглежда като "бабка в минижуп", на която се налага да привлича вниманието "с разголването на гърди и задник".
Вестникът допуска, че роля има и силната конкуренция на новото поколение в лицето на Лейди Гага. Медиите допълват, че преди три години, когато се е състоял първият концерт на Мадона в Белгия, за часове са били продадени всичките 65 хил. места.