Организаторите на Лондонската седмица на модата, която започва днес, се надяват да променят впечатлението, че тя е нещо откъснато от ежедневието с дигитална кампания, която да предизвика повече обществен интерес.
Новини от Лондонската седмица на модата ще бъдат пускани на екрани в станции на метрото, а почти 30 ревюта ще бъдат излъчени на живо в интернет. Така почитателите на модата ще могат да ги гледат от дома си или на телефоните си все едно са на един от първите редове в залата. Британският съвет за мода ангажира и блогъри, които да пишат за нея.
Лондонската седмица на модата се смята за по-малката сестра на отдавна утвърдените форуми в Ню Йорк, Милано и Париж. Тя е известна с лансирането на нови имена. За мнозина търговци именно това е привлекателната й сила, а не в дизайнери като "Бърбъри", Вивиан Уестууд, Пол Смит.
Това не означава, че на Лондонската седмица на модата ще липсват големи имена. Тази година те са още повече, като вечерната програма е изпълнена с ревюта на Том Форд, Стела Маккартни, Джулиън Макдоналд, Джонатан Сондърс.