За първите три месеца на тази година компанията „Уолт Дисни Ко“ е загубила 1,4 млрд. долара заради глобалната пандемия от COVID-19. Загубите са заради отменени филмови премиери, по-малко продажба на реклама и най-вече – заради затворените тематични паркове на компанията, пише Би Би Си.
Бизнесът на „Дисни“ във всеки един аспект е засегнат от глобалната пандемия с новия коронавирус. Шефът на компанията Боб Айгър коментира, че това е безпрецедентно предизвикателство, но ще се справят.
Най-големи загуби причинява затварянето на тематичните паркове на компанията, които носят основните доходи. В последните години кино гигантът има сериозни проблеми с адаптацията в онлайн средата, както и липсата на зрители в киносалоните.
Затварянето на парковете е довело до загубата на 1 млрд. долара от цялата сума за първото тримесечие.
„Дисни“ имат проблем и със стрийминг услугата си, която до момента е регистрирала загуба от 812 млн. долара за първото тримесечие.