Туитър обмисля да премахне ограничението от 140 символа за съобщенията в социалната мрежа, предаде ДПА и Франс прес.

Главният изпънителен директор на компанията Джак Дорси посочи преимуществата на по-дългите съобщения по време на пресконференция. Дорси определи лимита от 140 символа като „красиво ограничение”, което стимулира краткостта, вдъхновява креативността и засилва „усещането за скорост”.

В последно време от компанията наблюдават все по-често нуждата от използване на повече знаци. Много потребители започнаха да качват снимки с текст, за да заобиколят правилото за 140 знака.

Според вестник „Уолстрийт джърнъл” таванът на символите може да бъде вдигнат до 10 000. Този нов праг беше въведен от юли за съобщенията тип „потребител до потребител”.

Ако бройката символи бъде вдигната, на екрана ще се виждат само 140 символа, а за да бъде прочетено останалото, ще трябва да се кликне.