Spotify продължава да страда от решението да запази шоуто на Джо Роугън в стрийминг платформата си. Трафикът към страницата за отписване и напускане на мрежата за музика е скочил със 196% в последната седмица на януари, сочат данни на Си Ен Ен.
Коментар от Spotify все още няма. Платената версия на стрийминг услугата струва от 9,99 долара до 15,99 долара за семеен план. Има и безплатна версия, но тя е с множество реклами.
Наблюдатели посочват, че няма как да се разбере дали увеличението на посещенията води до реално отписване от платените услуги на стрийминг платформата. Тези данни могат да бъдат предоставени единствено от Spotify.
Скандалът с Роугън започна, след като заради негови епизоди с дезинформация за ваксините за коронавирус станаха причина музикалната легенда Нийл Йънг да свали музиката си от стрийминг платформата. Той беше последван и от певицата Джони Мичъл.
Първоначално ръководството на Spotify се опита да потуши напрежението, но по-късно стана ясно, че Роугън е използвал обидни думи по адрес на чернокожите, което допълнително нажежи обстановката.
След новите разкрития коментари от Spotify няма, а Нийл Йънг призова служителите на компанията да напуснат работа в знак на протест.
Договорът на Джо Роугън със Spotify е на стойност 100 милиона долара, но до момента компанията е загубила над 2 млрд. долара заради този скандал.