Близо 60 изложители от 25 държави представиха традициите в индустриалното производство на цигарени изделия, сурови тютюни и цигари на пилотното издание на Inter-tabac Asia. Изложението се проведе преди броени дни във филипинската столица Манила. От българска страна на него беше родният производител "Кингс Табако”, като най-голям интерес предизвика марката The King.

В Манила под един покрив бяха събрани средни и малки производители от държави с дългогодишни традиции в цигареното производство като САЩ, Коста Рика, Доминиканската република и Мексико, Япония и Великобритания, както и водещи вносители от немскоговорящите държави.

Изключително доброто представяне на „Кингс Табако” беше обусловено от силните мъжки марки на компанията. "Нашата нагласа за изложението беше, че акцентът ни ще бъде поставен върху мъжките марки, тъй като в азиатските държави процентът на мъжете пушачи е много голям в сравнение с този на жените потребители на тютюневи продукти”, обясниха от "Кингс Табако”. "Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия”, допълниха от компанията.

През миналата година тя пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно промениха опаковките на стандартните кутии като въведоха т. нар. "round corner” или "със заоблени ъгли” опаковки. След месец предстои да се появи първата в света round corner кутия за 10 цигари с марката The King.