Доброто старо радио все още е най-популярният начин хората да откриват нова музика, въпреки че още през 1979 г. "Бъгълс" прогнозираха гибелта му с хитовия си сингъл "Video Killed Тhe Radio Star".

Данните от доклада "Мюзик 360" на "Нилсен СаундСкан" показват, че радиото все още е мястото, където повечето хора – 48%, откриват новостите в музикалния бизнес, срещу едва 7% в YouTube. Веднъж обаче открили нова песен, меломаните, и най-вече 64% от тийнейджърите, предпочитат да я слушат в популярния сайт за видео споделяне.

Докладът е базиран върху резултатите от проучване, обхванало 3000 американци. Данните сочат още, че въпреки многобройните социални мрежи, блогове и специализирани музикални сайтове, хората предпочитат да си купуват нова музика по препоръка на приятели.

От доклада става ясно още, че през миналата година само 36% от младите слушатели са си купили физически диск, докато 51% са предпочели да го изтеглят от интернет в
цифров вариант.