Онлайн платформата на „Дисни” беше ударена от технически срив в деня на откриването си.
Десетки оплаквания от потребители в социалните мрежи бяха насочени към „Дисни+” и достъпът до стрийминг услугата.
В „Туитър” филмовата компания обясни, че интересът към новата платфома е надхвърлил очакванията им (може би и това е довело до техническите неизправности).
Освен това се работи по бързото отстраняване на проблемите.
Уеб сайтът „Даун детектър” е регистрирал повече от 8 хил. оплаквания за 15 минути.
Въпреки че към момента „Дисни+” се предлага само в САЩ, Канада и Холандия, очакванията към платформата са тя да се конкурира с гигантите „Нетфликс” и „Амазон Прайм”.
Според калкулациите на „Дисни” стрийминг услугата ще трябва да привлече поне 60 млн. потребители, за да се съревновава с останалите компании.