Известната японска марка с култовото котенце "Хелоу Кити" на компанията "Санрио" пусна един необичаен продукт на пазара в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, предназначена за азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".
Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-малко алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат разновидности и с вкус на праскова, лайм и нар.
Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, която почти не консумира алкохол, още по-малко бира. Те са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на мъжете. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.
Това не е първият необичаен продукт за момичешкия бранд. Преди него на пазара със същата марка се появиха презервативи, вино, вибратор, паста, китара и овлажнител, припомня изданието.