Ежегодното модно шоу на „Викториас сикрет“, известно със своите бижута-сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир, информира „Ройтерс”.
Причината е, че компанията-майка „Л Брандс“ иска да развива бранда, а в това се включва промяна на концепцията. Те съобщават, че чрез спиране на излъчването ще преобърне идеите на бизнеса си.
„Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на „Викториас сикрет“. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър.
Решението е вследствие на нарастващата критика на към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.
Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години.
Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, беше наблюдавано от 3,3 млн. американци, в сравнение с 12 млн. през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.