Винаги сте си мечтали тайно за възможността да се разходите из Златна Прага? При това с поне 2000 евро в джоба и безгрижна усмивка на лицето? Ако дотук вече сте се почувствали заинтригувани, продължете да четете надолу, защото искаме да ви кажем, че дойде моментът, в който мечтите ви могат да се сбъднат!
Защото организаторите на международния рекламен фестивал PIAF 2012 стартираха кампания за най-оригинален нов слоган на Прага. Идеята им е чешката столица да бъде представена чрез визуални и графични слогани, които са със семпло и оригинално звучене, акцентиращо върху символит на града.
"Прага има лого, което изразява мултикултурния характер на града, но не и слоган, който да отразява неговата магия и да приканва хората да го посетят”, споделят от PIAF. Неслучайно организаторите се обръщат към арт директорите и творците, които да предложат идеите си за позициониране на Прага в съзнанието на бъдещите туристи в града.
Срокът за изпращане на материалите е 10 април 2012 г. Слоганът трябва да бъде изпратен на [email protected], като трябва да включва името и обосновка на изображението. Няма ограничения относно възраст, националност или гражданство, стига да изпращате идеите си на английски език.
И най-важното – победителят отнася награда от 2000 евро и 3-дневна обиколка за двама из Златна Прага.