Телефонни измамници се представят за служители на ЧЕЗ, съобщават от дружеството.
Измамници се обадили по телефона на жителка от София, представили се за служители на ЧЕЗ и по време на разговора посочили адреса й и други лични данни. След това заявили, че синът й е претърпял токов удар. Жената обаче се усъмнила и те прекратили разговора.
"Невъзможно е служители на ЧЕЗ да се обаждат с информация за пострадал човек. Очевидно е, че става дума за опит за измама", заявява Димчо Станев, директор "Обслужване на клиенти" в компанията. Той припомня, че по никакъв повод служители на ЧЕЗ не събират пари и при посещение на абонат.
За по-добра защита на личните данни компанията призовава клиентите си да се абонират за електронна фактура - тя е по-сигурен, по-удобен и по-защитен вариант на хартиения носител, от който злонамерени лица биха могли да събират лични данни.
ЧЕЗ призовава при съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, в които се злоупотребява с името на компанията, да се подават сигнали в МВР.