Новата звезда на Байерн Мюнхен Марио Гьотце предизвика сериозен скандал при официалното си представяне. Гордостта на баварците от трансфера на германския национал, за който платиха рекордните 37 млн. евро бе помрачена.
Гьотце се появи с фланелка на личния си спонсор "Nike" на пресконференцията, а новият му клуб от много години е обличан и спонсориран от "Аdidas". Основният конкурент на германската фирма в световен мащаб е именно американската спортна марка, което огромно лого бе на фланелката на Гьотце.
"Снимките от днешната пресконференция с Марио Гьотце ни изненадаха неприятно. По договор това е недопустимо, защото ние сме официален партньор на Байерн", заяви говорителят на "Аdidas" Оливер Брюген.
От ръководството на Байерн побързаха да се извинят не само за инцидента с Гьотце, а също така и за появата на новия защитник Ян Кирхоф, който също се появи с фланелка на Nike.
"Свързахме се с "Аdidas" и се извинихме, като обещахме, че подобни случки няма да се случат повече", каза пресаташето на Байерн Маркус Хьорвик.