На 1 юни bTV отбелязва 21 години от създаването си, а радио N-JOY - своя 15-годишен юбилей.

Празнично шоу с гласовете и талантите на телевизията и радиото посрещна зрителите и слушателите в Борисовата градина в София.

За доброто настроение се погрижиха Прея, Кристиана Асенова и Тоши, както и някои от финалистите на "България търси талант".

Празникът продължи през целия ден, като много игри с награди и изненади очакваха всички, които празнуваха заедно с телевизията.

И през тази година bTV продължава да е каналът, който най-много зрители избират да гледат с пускането на телевизора. bTV отново е сред най-силните български марки според "Superbrands Bulgaria". Радио N-JOY пък e изборът на младата аудитория – с добрите новини и музикални хитове в ефира.

"bTV e телевизията с най-високи зрителски очаквания на медийния пазар и ние сме мотивирани да ги надминем. N-JOY пък е сред нашите най-успешни радио брандове. Още от тази есен очаквайте ново и разнообразно развлекателно съдържание, още по-оптимално приложение на новите технологии, дигитални иновации, вълнуващи социални проекти и много други подобрения, които ще засилят позицията на bTV като телевизията с най-високо зрителско доверие в България", заяви Мартин Швехлак, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

bTV Новините и актуалните предавания многократно са посочвани като източник на информация с най-високо доверие. Те са в ръцете на уважавани журналисти, които боравят с най-съвременните технологии.

Хитовете "България търси талант", "Мастършеф", "Гласът на България" и "Фермата" продължават да бъдат основна част от развлекателната програма. Скоро и заедно с нови шоу формати.