Ръководството на Манчестър Юнайтед преговаря с няколко компании за спортна екипировка, за да намери заместник на "Найк", договорът с която няма да бъде подновен.
"Червените дяволи" имат договор с американския концерн, който е на стойност 303 милиона паунда и изтича в края на сезона 2014/2015 след 13 общи сезона на сътрудничество.
"Найк" имаше възможност да води ексклузивни преговори за подновяване на договора през 2013 година, но не се възползва от тази опция и сега през предпоследната календарна година може да кандидатства на общо основание с останалите претенденти.
"Адидас", "Уориър" и "Пума" са с най-сериозни интереси и най-големи шансове да обличат Манчестър Юнайтед, съобщават днес английските вестници.
"В момента сме в преговори с много потенциални партньори и преговорите се базират основно на нашата визия за глобално презентиране на марката, на продуктовото лицензиране и на защитата на правата ни. Евентуалното ново партньорство ще бъде от сезон 2015/2016", се казва в официално изявление на клуба.
Марката Манчестър Юнайтед е една от най-популярните и интересни за търговците в целия свят и най-печелившата в целия английски футбол, като е генерирала 363,2 милиона паунда за сезон 2012/2013.
Клубът, който се листва на Фондовата борса на Ню Йорк, е получил 559 милиона долара за седемгодишния си договор с Дженерал Моторс, за да носи бранда на екипите си от следващия сезон.