12 популярни жени и майки обединяват усилия в подкрепа на новата кампания на ДНК – Направи го сега. Официалният старт на инициативата бе даден в предаването “Преди обед” по bTV. Специален гост беше един от новите посланици - диетологът Енджи Касабие, както и Яна Грудева - представител на ДНК. Александра Жекова, която също подкрепя организацията тази година, се включи на видео връзка от чужбина.
Ексклузивно зрителите на bTV видяха и малка част от личното интервю с Диляна Попова, която също е част от предстоящите проекти на организацията.
“От 22-годишна искам да стана майка, но до решението стигнах, когато дойде моментът и го почувствах”, споделя Диляна.
Тя разказа още за момента, в който е разбрала добрата новина: “Влязох в един магазин, в който миришеше много хубаво, на ароматизатори, които аз много обичам, и ми стана адски лошо и излязох. Така че вече бях убедена, че това е знакът”.
Сред останалите лица на тазгодишната кампания “Направи го сега” са две от водещите на bTV – Нели Хаджийска и Петя Дикова; актрисите Ани Пападопулу, Луиза Григорова и Евелин Костова; певиците Сантра и Мария Илиева; ТВ водещата и бизнес дама – Юлиана Дончева; моделът Славена Вътова.
Всяка една от тях ще предаде личното си послание към младите семейства и двойки в България, които се колебаят да създадат дете навреме. 12-те дами ще участват в различни проекти на кампанията през годината – като телевизионни клипове, които скоро ще бъдат излъчени, както и в много други активности.
Отделно от кампанията, всеки посланик ще има възможността да представи и своя лична кауза, която подкрепя.
За първи път ДНК организира толкова мащабна кампания – с 12 жени, които откликнаха с радост на поканата да подкрепят кампанията за насърчаване на раждаемостта, защото безрезервно вярват в каузата. А общата ни цел е да се раждат повече деца в България.
Кампанията “Направи го сега” за 2022 г. е активна още от началото на февруари и вече има много нови регистрации. Всяка двойка, заченала новия живот през 2022, може да се регистрира на сайта www.napravigo.bg, и отново 20 семейства ще спечелят “Бебешки ДНК пакет” с всичко необходимо за първата година от живота на техните деца – храни, пелени, дрехи, аксесоари, козметика, играчки, количка, медицинска грижа и др.
Подаръците за семействата през изминалата 2021 бяха още повече и по-разнообразни, тъй като се включиха много нови партньори и дарители.
“Всичко това ни дава мотивация и стимул да продължим напред по-уверени, че вървим във вярната посока”, споделя основателят на ДНК – Андрей Арнаудов.
Основен медиен партньор на кампанията е bTV Media Group.