Две години след втория ремонт на гара „Подуяне“ коловозите зад нея пустеят, а огражденията от последните реконстукции все още не са премахнати.

Ограждения, строителни материали и стърчащи тръби. Така изглежда втората най-използвана гара в София след два ремонта.

„Гарата е строителна площадка, по която не се извършва никаква строителна дейност. Има перони, които са с недовършена настилка, пътниците предпочитат да не минават през подлеза“, коментира Цветан Александров.

Повечето хора стигат до пероните по дървен мост. Някои минават дори и през релсите.

Дори и в светлата част на деня подлезът остава тъмен заради слабото осветление, а огражденията от последния ремонт в момента са пълни с вода и боклуци.

От Национална компания "Железопътна инфраструктура" обясниха, че последният ремонт е бил прекратен през 2022 г.

Проблемите са извън НКЖИ, те са в контрагентите на компанията, които не са спазили сроковете на работната програма.

Очаква се новия ремонт да започне до месец, а цялата гара „Подуяне“ да бъде готова през август 2025 година.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement