Две години след втория ремонт на гара „Подуяне“ коловозите зад нея пустеят, а огражденията от последните реконстукции все още не са премахнати.

Ограждения, строителни материали и стърчащи тръби. Така изглежда втората най-използвана гара в София след два ремонта.

„Гарата е строителна площадка, по която не се извършва никаква строителна дейност. Има перони, които са с недовършена настилка, пътниците предпочитат да не минават през подлеза“, коментира Цветан Александров.

Повечето хора стигат до пероните по дървен мост. Някои минават дори и през релсите.

Дори и в светлата част на деня подлезът остава тъмен заради слабото осветление, а огражденията от последния ремонт в момента са пълни с вода и боклуци.

От Национална компания "Железопътна инфраструктура" обясниха, че последният ремонт е бил прекратен през 2022 г.

Проблемите са извън НКЖИ, те са в контрагентите на компанията, които не са спазили сроковете на работната програма.

Очаква се новия ремонт да започне до месец, а цялата гара „Подуяне“ да бъде готова през август 2025 година.