"Топлофикация София" осигурява дежурни екипи в съботния ден, съобщиха от пресцентъра на дружеството. Дружеството пусна отоплението на над 98% от своите близо 430 000 клиенти в рамките на 3 работни дни.
Все още не е пуснато отоплението в 118 абонатни станции, които са заявили желанието на етажната собственост за по-късно включване. В 332 абонатни стации заради неприключили ремонти в отделни жилища вътрешната отоплителна система не е била запълнена и там също не е било пуснато отоплението. Топлоподаването към всички клиенти е нормално, техническите превключвания са извършени и не се очакват колебания в топлоподаването.
От четвъртък вечерта е стабилизирано и топлоподаването към клиентите от ж.к. Младост 4 и Бизнес парк София, ж.к. Красна поляна, ж.к. Западен парк, ж.к. Гевгелийски, както и в малка част от центъра на столицата, при които поради превключвания имаше временни колебания в подаването на топлинна енергия.
За улеснение на клиентите и с оглед отстраняване на възможни проблеми „Топлофикация” осигурява дежурни екипи, които ще приемат и изпълняват заявки за включване и ще реагират на сигнали за проблеми в отоплението.
Софиянци могат да се свържат с дежурните екипи на следните телефони: 02 /931 49 49; 02/ 970 99 32; 02/ 859 01 95. На разположение на клиентите са и аварийните екипи, които осъществяват 24-часово дежурство. Телефоните за връзка с тях са: 02/ 951 51 96 и 02/ 951 52 58.