bTV е лидер сред българските марки, сочи изследването на „Супербрандс България” (Superbrands Bulgaria) за 2017 г. bTV е и победителят в категория „Телевизия”.
В общата класация, в която влизат и глобални марки, №1 е интернет търсачка „Гугъл” .
Методиката на подбор и оценяване на марките е универсална за всички страни, реализиращи програмата „Супербрандс”.
Процесът по избор се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – борда на „Супербрандс България”; и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
Участниците в класацията на „Супербрандс” трябва да се свързват с качество, надеждност, различие.
Ето кои са 20-те топ марки в България:
1. „Гугъл” (сектор „интернет”);
2. „Адидас” (облекло и обувки);
3. „Фейсбук” (интернет);
4. „Кока-Кола” (напитки – безалкохолни);
5. bTV (медии – телевизия и радио);
6. „Ариел” (стоки за бита);
7. „Найк” (облекло и обувки);
8. „Нова телевизия” (медии – телевизия и радио);
9. О Ем Ви (търговия с горива);
10. „Нескафе” (напитки – кафе и чай);
11. „Епъл” (технологии);
12. „Мерцедес – Бенц” (автомобили);
13. „Самсунг” (технологии);
14. „Хепи Бар&Грил” (ресторанти и кафенета);
15. „Девин” (напитки – безалкохолни);
16. БМВ (автомобили);
17. „Кауфланд” (търговски вериги и центрове);
18. „Хайнекен” (напитки – бира);
19. „Бош” (електродомакински уреди);
20. „Ауди” (автомобили).