Т.нар такса „Стол” в сметката на подразнили персонала посетители на созополски ресторант не е изолиран случай. В друго заведение в курорта летуващи са били таксувани по 2 лв. за празна чиния заради това, че донесли торта отвън.

Според експерти в маркетинга подобни сюжети може да донесат дългосрочни негативи за имиджа на българския туризъм.

Така ако на страницата на произволно избран испански ресторант виждаме отзиви на потребители, то при „Милос” в Созопол (откъдето е бележката с такса „Стол”) тези възможности са премахнати след вълна от негативни мнения.

„Ако до момента не са оценявали, време е да се обърне сериозно внимание, че всеки един клиент е важен, всеки един клиент може да направи съответния обект или заведение популярно в позитивна или в негативна светлина”, посочва собственикът на маркетингова агенция Владислав Георгиев.

Откликът от случай като този с такса „Стол” е дългосрочен и излизането от кризисната ситуация отнема време, категорични са експертите.

Според тях случаят може да нашуми и навън, с което да допринесе за лошия туристически имидж на страната ни като евтина дестинация.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement