Т.нар такса „Стол” в сметката на подразнили персонала посетители на созополски ресторант не е изолиран случай. В друго заведение в курорта летуващи са били таксувани по 2 лв. за празна чиния заради това, че донесли торта отвън.
Според експерти в маркетинга подобни сюжети може да донесат дългосрочни негативи за имиджа на българския туризъм.
Така ако на страницата на произволно избран испански ресторант виждаме отзиви на потребители, то при „Милос” в Созопол (откъдето е бележката с такса „Стол”) тези възможности са премахнати след вълна от негативни мнения.
„Ако до момента не са оценявали, време е да се обърне сериозно внимание, че всеки един клиент е важен, всеки един клиент може да направи съответния обект или заведение популярно в позитивна или в негативна светлина”, посочва собственикът на маркетингова агенция Владислав Георгиев.
Откликът от случай като този с такса „Стол” е дългосрочен и излизането от кризисната ситуация отнема време, категорични са експертите.
Според тях случаят може да нашуми и навън, с което да допринесе за лошия туристически имидж на страната ни като евтина дестинация.