Граждани направиха инспекция на скоростната отсечка Мездра – Ботевград, която беше пусната с временна организация на движението, докато все още се строи.
Шофьорите отбелязват, че от Северозапада се достига много по-бързо до София, но критикуват мудното строителство.
За рисковете проверка направиха и от Европейския център за транспортни политики. Според тях включването в движението при село Скравена е рисково, а и работници не се виждат.
Стеснението при Ботевград, също с по една лента в посока, е изпитание за камионите.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики препоръчва: „Да се направят джобове за аварийно спиране, места за разминаване. Проектантското решение е странно и не много добро“.
Участъкът между Мездра и Лютидол, или ЛОТ 2, е с акт 16. Експертът по пътна безопасност Дилян Янев заяви, че там качеството на асфалта е най-добро, с по-голям износващ слой.
В ботевградския участък, или ЛОТ 1, строителството, на места буксуващо от година, трябва да се ускори, препоръчват експертите. „Много свлачища се появиха, очевидно строителят не е могъл да навакса и да компенсира това изоставане“, обясни Русинова.
От отварянето на движението, за седмица е станала само една лека катастрофа. Мобилни екипи инспектират временните връзки, като целта е да се подобри организацията, съобщиха от Пътната агенция.
Експертите препоръчват час по-скоро ремонти на обходните трасета, които са разбити и опасни. Изкърпване вече е започнало, коментираха от АПИ. Като за пътя, на който загина Сияна, се изготвя и задание за временна организация на движението заради предстоящия основен ремонт.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK