Бебе на един месец заседна в асансьор в Русе. Заради неработещо джиесем устройство, детето и семейството му са останали между етажите над 40 минути. Потърпевшите ще сезират за случая Комисията за защита на потребителя и ще съдят фирмата, която поддържа асансьора.
Иван и снаха му са тръгнали с бебето на профилактичен преглед, когато асансьорът засяда между етажите. Опитът им да извикат помощ чрез джиесем устройството в кабината обаче е неуспешен.
Семейството прекарва над 40 минути в асансьора. След повторно обаждане, отново по мобилния, най-после техниците идват.
От фирмата обясняват, че няма как дистанционно да установят проблем в устройството. То изпраща само данни за състоянието на асансьора към електронния дневник.
Това обаче не успокоява хората от блока, които не са доволни от поддръжката.
В Русе над 90% от асансьорите вече са оборудвани с новите устройства, засега оплакванията от тях са единични.