В последните дни на зимата получихме десетки сигнали за лунния пейзаж, в който са се превърнали републиканската пътна мрежа и улиците в градовете.

Пътната агенция предвижда до старта на летния сезон да ремонтира 570 км в различни точки на страната, като за целта са предвидени 311 млн. лева.

Огледът на републиканските пътища започва през април, като приоритетно ще се работи по изкърпването на автомагистралите, първокласните пътища, както и най-натоварените участъци от второкласната и третокласната пътна мрежа.

Снимка: bTV

След поредния сняг международният път Е-79 заприлича на решето. Първите пробойни се отвориха между Мездра и Враца.

Снимка: bTV

С пролетта огромни ями зейнаха и по главния път София – Варна в участъка Шереметя – Лясковец след Велико Търново. Отсечката е изцяло ремонтирана през 2013 г.

Снимка: bTV

Разбит е и пътят Разград – Шумен. Шосето е ремонтирано преди 5 години.

Снимка: bTV

През 1967 г. е бил основният ремонт на път Добрич – Албена. Шофьори са откровени: „Просто не е за каране”.

Снимка: bTV

Във Варненско дупки след зимния сезон зеят по Аспаруховия мост. През април трябва да стартира поредният етап от основния ремонт на съоръжението.

Снимка: bTV

Пътят между ямболските села Калчево и Победа е част от републиканската пътна мрежа. Второкласната отсечка от 3 километра е опасна заради дълбоките ями, които могат да обърнат автомобил.

Снимка: bTV

Нови дупки правят почти невъзможно шофирането по пътя, който свързва магистрала „Тракия” със Стамболийски, Кричим, Девин и Смолян.

Снимка: bTV

След дъждовете и снегът, главният път за Гърция е осеян с дупки.

Снимка: bTV

Най-критично е състоянието на пътя Рудозем-Смолян. Близо 23 км. отсечка ремонтирана изцяло от 15 години. В момента това е обходният маршрут, заради свлачището край Тикале.

На фона на апокалиптичната картина по родните пътища, премиерът Бойко Борисов разпореди полицаи да сигнализират разбитите участъци, а администрацията да се задейства активно за ремонтите им. Дали това ще доведе до някакъв резултат - предстои да разберем.