На тържествена церемония бяха обявени победителите в петнадесетото издание на престижния конкурс за ефективност на маркетинговите комуникации Effie България.
Претенденти за отличието и през тази година бяха успешни маркетингови кампании и проекти, доказали творческа ефективност, измерена в 10 различни категории.
bTV Media Group застава зад мисията на Effie България и за поредна година е платинен спонсор на фестивала. Търговският директор на компанията, Десислава Проева, връчи наградата на победителите в новата категория "Устойчив успех".
„За bTV Media Group е привилегия за поредна година да подкрепя конкурса, а аз много се радвам, че виждам как качеството и мащабът, с които подкрепяме партньорствата си, допринасят за създаването на стандартите за ефективност в индустрията. Изключително съм удовлетворена, че bTV е водеща дестинация за подкрепа и поддържане на успешни и устойчиви марки“, каза Десислава Проева , директор „Продажби“ в bTV Media Group.
„Този фестивал и този конкурс е изключително важен за нашата индустрия, защото той олицетворява логиката и смисълът от маркетинговите комуникации“, заяви Чавдар Кенаров председател на БАКА, организатор на Effie Awards в България.