bTV отново е най-предпочитаната медия в изборния ден - 11 юли. Това сочи социологическо проучване на Съвета за електронни медии.
Допитването отчита още, че на тези избори доверието към трите големи ефирни телевизии е нараснало.
Да се информират от bTV в деня на вота са предпочели 35% от интервюираните в изследването.
Това са най-често жители на областните градове и на селата.
Общият процент зрители, избрали 3-те телевизии пред интернет и малките медии, е 88, сочи изследването.
Най-много сред тях са хората между 30 и 60 години.
Интерес към интернет и социалните мрежи за сметка на телевизиите показват над 70 процента от младите българи - тези на възраст до 30 години.
Най-гледаните новини в медиите преди и по време на изборите, са разясненията за начина на гласуване, както и тези с предизборни и политически скандали.