Стартира третото издание на кампанията, посветена изцяло на децата, които обичат да четат и мечтаят да пишат - "Национална седмица на детската книга". Основен медиен партньор на инициативата е bTV Media Group.
Тя ще се проведе от 1 до 7 юни в нов актуален формат – онлайн в платформата URBO, а участие ще вземат едни от най-големите имена в българската литература, музиканти, артисти, художници и някои от най-обичаните и популярни лица от ефира на bTV.
Кампанията се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“ и в партньорство с издателство „Просвета“ и URBO.
В продължение на една седмица таланти в две възрастови групи – от 7 до 10 и от 11 до 14 години – ще имат възможността да участват безплатно през екраните си в 14 творчески работилници, в които ще развиват уменията си на писатели и художници и ще се учат от менторите си по забавен и увлекателен начин. Накрая децата, представили се най-добре по време на творческите ателиета, ще спечелят титлите най-добър „Малък голям писател“ и „Малък голям художник“.
За малките творци са подготвени редица нови приключения и предизвикателства, които обаче няма да посрещнат сами. На помощ идват техните ментори: Антон Хекимян, Александър Секулов, Катя Антонова, Нуша Роянова, Станислава Цалова, Чавдар Николов, Александър Кръстев и Мила Ташева, Вал Стоева, Жени Лечева и Иван Раденков.
Да пишем с вдъхновение или по план? Какъв е пътят от идеята до историята? Как да създадем приключенска история? Как да представим любимите си книги? Как да разпознаваме фалшивите новини? Как да направим карикатура? Това са само част от темите, които очакват малчуганите в тези вълнуващи 7 дни. Обичани детски книжки за деца от 0 до 99 г. и за цялото семейство пък ще четат певицата Поли Генова, водещият на вечерното забавно шоу по bTV Николаос Цитиридис, актрисата Мая Бежанска и водещата на спортните новини по bTV Флорина Иванова.
Работилниците ще се предават на живо в уеб портала и мобилната апликация на URBО, където родителите трябва предварително да регистрират децата си напълно безплатно. Още информация за кампанията и за записването в сайта на кампанията www.nsdk.bg и в платформата URBO.
„Национална седмица на детската книга“ се организира от сдружение с нестопанска цел „Книги за деца“, в партньорство с издателство „Просвета“ и URBO. Партньори на „Национална седмица на детската книга“ са още рекламна агенция „Ogilvy“, „Майко мила“, „Клуб Z“, „Аз чета“, „Детски книги“, „H2H Communications“ и „Булевард България“.