Шенген разбуни духовете в социалните мрежи. Става въпрос за кампанията за влизането на страната ни в пространството, поведена от президента на Партията на европейските социалисти Сергей Станишев.

Клипът е изгледан като за начало от 11 хиляди души, но събира противоречиви коментари.

Той е струвал 7800 лв. Сергей Станишев е извадил парите от джоба си. За разхода той се отчете на Facebook страницата си.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

 

Помощта била доброволна и от приятели, а в творческия колектив се включила с идеи и Велислава Дърева.

Професорът от по международни отношения в УНСС Динко Динев не успял да отиде на промоцията на кампанията вчера заради лекции. Но пък мисли, че има нужда от такава кампания: "Много години се натрапва впечатление България са втора ръка членки на ЕС и има нещо много недостойно за Европа, България е люлка на европейските цивилизация и заслужава респект. "

Според преподавателя по политически науки в НБУ Ана Кръстева, не клип, а присъди трябват, за да докажем, че сме готови за Шенген” „Той става за всичко и за нищо, ако целта е промотирането на фолк девойки, и младежи с цел интеркултурни бракове – добре. Ако промоцията е българската хубост, нямаме шансове. "

Според Кръстева, ако спреш звука на клипа няма как да разбереш, че това е реклама на Шенген. За нея цялата акция е контрапродуктивна.

Но пък не можем да подминем и един от коментарите за инициативата: „Шенген на три морета!"