Самолет на нискотарифната авиокомпания „EasyJet” престоя три часа на Летище София.
Машината е трябвало да излети от столицата за Лондон в 11.40 часа, но по технически причини е излетяла в 14.45 часа.
От аерогарата казаха за bTV, че наземният оператор, който обслужва “EasyJet”, не е Летище София и посъветваха да се обърнем към авиокомпанията или наземния оператор Goldair Handling.
По-късно "EasyJet" потвърди, че полет EZY8974 от София до Лондон Гатуик е закъснял в София поради технически причини.
"Сигурността и благосъстоянието на нашите пътници и екипаж са нашият най-важен приоритет. Самолетът вече е отпътувал и на пътниците ще бъдат осигурени безплатни напитки на борда", се казва в съобщение на авиокомпанията. От там се извиняват на пътниците за закъснението.