bTV е най-силната българска марка за втори пореден път. За пета година глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар.

„Това е едно изключително признание за целия екип на bTV Media Group. Това идва от едно абсолютно независимо проучване, в което са участвали, експерти, а също така и хората. Аз мисля, че това е един много добър завършек на тази година, която за bTV беше изключително успешна. В момента ние подготвяме нашите предавания за 2016 г. и съм сигурен, че ще зарадваме многомилионната си аудитория”, заяви главният изпълнителен директор на bTV Media Group Павел Станчев.

За първи път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

Димитър Бербатов беше награден с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света, както и за своята отдаденост към подкрепата на млади таланти чрез основаната от него фондация.

Талантливият диригент Йордан Камджалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света и за активната дейност на своята фондация.