Журналистът от bTV Биляна Гавазова се завръща от майчинство от утре като водеща на нова потребителска рубрика в сутрешния блок на bTV.

От 4 юли „Чети етикета с Биляна Гавазова” ще информира зрителите за качеството на продуктите и услугите, които консумираме всекидневно.

В рубриката всеки понеделник и петък експерти ще дават съвети по потребителски теми, които ще се допълват от изследвания, проведени в лабораторна среда.

Те могат да споделят личния си опит в пазаруването и ползването на стоки и услуги на Facebook страницата на „Тази сутрин”, както и в платформата „Аз, репортерът”, която вече е достъпна и чрез новото мобилно приложение на bTV Новините.

„Хубаво е да четем, да обръщаме внимание на това, което консумираме”, категорична беше Биляна в предаването „Тази неделя” по bTV.

Имаме амбицията и желанието да стигнем до проблемите на хората. Ще бъдем различни и интересни, ще правим и разследвания, ще правим лабораторни тестовe”, поясни тя.

„Ще бъдем практични, ще показваме как да спестим, как да изберем една стока или услуга. Нашият най-силен коз ще бъдат зрителските сигнали. Зрителите могат най-адекватно да подадат темите, които да разработваме”, убедена е Биляна.

Водещата признава, че откакто е майка, е станала по-търпелива. „Понаучих някои неща, на които не съм обръщала внимание – например, че има много дупки по тротоарите и количките трудно се бутат. Започнах да чета етикетите не само на сиренето и кашкавала, но и на бурканчетата с пюрета, с които храня детето си”, разказа още Биляна.