bTV Media Group взе наградата "Кампания с кауза в COVID-19" за дарителската си инициатива #ПомогниОтВкъщи.
Наградата беше връчена по време на годишните награди на b2b Media Awards <Би Ту Би Мидия Ауордс.
В извънредното положение bTV и партньори реализираха два двучасови благотворителни концерта с най-обичаните родни изпълнители и актьори, както и телевизионни лица.
Първото издание на #ПомогниОтВкъщи събра 398 хиляди лева в помощ на Българската хранителна банка. А във второто - материалните и нематериални дарения за Българския червен кръст надхвърлиха 1 милион лева.
Мениджърът "Социални проекти" в bTV Media Group Мария Лазарова прие отличието.
„Това е една от най-специалните награди, която получаваме през тази година, като за пореден път доказахме, че можем да обединяваме хората за добри каузи. Изненадващо за всички нас по време на пандемията на COVID-19 никой не беше подготвен. Наложи ни се да направим онлайн концерти. Всъщност това беше едно голямо предизвикателство за всички нас, но силата да обединяваме всъщност е нещото, което ни даде възможност да съберем най-добрите професионалисти, да привлечем изключително много добри изпълнители и да им благодарим за това, че те безвъзмездно и без хонорар участваха в нашата инициатива и по този начин резултатът е добър и на лице“, каза Мария Лазарова, мениджър "Социални проекти" в bTV Media Group.
Концертите #ПомогниОтВкъщи са част от цялостната стратегия и ангажимента на bTV Media Group да насочва приоритетно усилия и ресурси към темата COVID-19 и да подпомага здравето и живота на рисковите групи в извънредната ситуация. Те са съвместна продукция на bTV и „Междинна станция“ и се осъществиха с техническата подкрепа на „Жокер Медиа Рентал“ и по идея на „Сингъл Степ“.