План за действие срещу закъсненията и отмяната на полети трябва да представи нискотарифната авиокомпания Wizz Air пред Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация".

Главният директор на дирекцията Анелия Маринова и представители на авиокомпанията са имали среща днес, съобщиха от Министерството на транспорта и съобщенията.

От началото на годината досега са получени над 500 жалби от пътници на Wizz Air, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията.

Само миналия месец на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от два часа закъснение.

По отношение на необработените над 200 жалби на пътници представителите на авиокомпанията са поели ангажимент до три седмици да разгледат всички.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement