През 2018 г. bTV засили позицията си на информационния източник с най-високо доверие, показват резултатите от национално представително проучване, проведено от „Маркет линкс“ през декември 2018 г. сред пълнолетните български граждани.

Доверието в канала се е увеличило до 37% спрямо миналата година, когато 33% са идентифицирали bTV като медиата с най-високо доверие.

Снимка: bTV

Изводите на „Маркет линкс“ се потвърждават от зрителските резултати на новинарските програми на bTV през 2018. bTV Новините в 19 часа и bTV Репортерите са на върха на новинарската класация с близо 1 милион зрители средно. Най-гледаните актуални предавания, „Лице в лице“ и „120 минути“, са привлекли съответно 685 000 и 634 000 зрители средно.

„Тази сутрин“ и „Преди обед“ са абсолютните лидери след сутрешните информационни и лайфстайл блокове със съответно близо 47% и 45%. „Карбовски: Втори план“ води в съботния пояс преди новините с 31,2% дял, двойно по-голям от дела на програмата на основния конкурент по същото време.

Снимка: bTV

Сред най-гледаните развлекателни шоу програми за 2018 г. се нареждат и специалните празнични издания на „Комиците“ и „Шоуто на Слави“, излъчени в навечерието на Нова година, които събраха повече от 1,2 милиона зрители – с 38% повече спрямо 2017 г.

Повече информация за представянето на bTV Media Group през 2018 г. можете да намерите тук!