Завършените магистрали у нас от днес са с една по-малко, след като АМ „Люлин” спира да съществува под това си име, реши правителството.
Официалната причина е малката дължина на трасето – 19,6 км, както и факта, че „се явява естествено начало на определеното за АМ „Струма” трасе.
В същото време, от „Дондуков” 1 припомнят, че на 15 ноември е бил подписан договорът за изграждане на 14,5 км от пътя Калотина – София – от граничния пункт до пътния възел при Драгоман. Пътят вече ще е със статут на автомагистрала и име „Европа”.
Така аутобаните у нас ще са както следва: „Тракия” от София до Бургас (А-1), „Хемус” от София до Варна (А-2), „Струма” от София до границата с Гърция (А-3), „Марица” от Пловдив до границата с Турция (А-4), „Черно море” от Варна до Бургас (А-5) и „Европа” от сръбската граница до София (А-6). От тях завършени са само „Тракия” и "Марица".
С правителственото решение мостът на р. Дунав в посока Русе - Гюргево за частта на територията на Република България се определя за съоръжение, за което се събира такса за ползване на отделно съоръжение по републиканските пътища, съгласно разпоредбата на Закона за пътищата, аналогично на сегашното положение.