Какви са правата на пътниците, ако авиокомпанията отмени полет? При подобна ситуация превозвачът трябва да окаже помощ като предложи храна, напитки, хотел, транспорт от и до хотела или да предложи друг маршрут за полета. Ако се откажат от пътуването, хората могат да получат парите за билета си обратно.

В случай че отмяната се налага заради гъста мъгла, пътниците нямат право на компенсация, тъй като това е извънредна ситуация, за която превозвачът няма вина.

Ако превозвачът не окаже помощ на пътниците, те могат да съберат документи за направените разходи и да предявят претенции към авиокомпанията, за което тя да плати впоследствие.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement