Преди шест години в репортаж на bTV ви показахме показа най-високият виадукт у нас край Бебреш. Тогава експерт коментира, че съоръжението се нуждае от сериозен ремонт, тъй като е започнал процес на корозия.

Инж. Александър Тодоров от Института по пътища и мостове обясни, че ремонт на съоръжението е извършен през 2015 г. и всички препоръки са изпълнени. Той е категоричен, че в момента няма място за притеснение и мостът е сигурен.

Според него не може да се прави сравнение с трагедията с моста в Италия, тъй като конструкциите на двете съоръжения са тотално различни.

Той увери, че у нас има контрол върху сигурността на мостовете и те своевременно се ремонтират, ако това е наложително.

Инж. Петър Кичев от Камарата на инженерите обясни, че поради агресивната среда, с която се обработват пътищата зимно време, се налагат ремонти през няколко години на тези съоръжения.

Той също е участвал в ремонта на виадукта край Бербреш. По думите му оголени арматури и паднали бетони, каквито се виждат на този мост, са недопустими. При наличието на такива проблеми те трябва да бъдат затворени, предупреди експертът.

По думите му на АМ „Хемус” – между тунел „Витиня” и втория тунел, всички съоръжения са за ремонт. Не мога да кажа, че са опасни, но има известна доза риск, уточни той.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement