„България има възможността да заеме място в специфичната ниша на семейния туризъм. Ние сме отворени да открием нови, подходящи за семейни почивки места в България, като Обзор например. Готови сме да инвестираме много в България като дестинация“.
Това каза Джо Сайп, контрактинг директор в германската туристическа компания Der Touristik по време на работна среща с министъра на туризма Зарица Динкова в Берлин.
Сайп заяви също, че най-големият позитив на страната ни в сферата на туризма е отличното качество на разумна цена.
„Аз вярвам, че може да постигнете сериозен успех с представянето на лайфстайл хотели и разкази за уникалните възможности, които могат да открият туристите в страната ви. Това е първата година след коронавируса, в която наблюдаваме възстановяване на пазара и е очевидно, че правите много за развитието на България в сферата на туризма“, заяви Сайп.
„Изключително доволна съм, че програмата за Черноморските райони е привлякла вашия интерес и ще продължим нашето успешно партньорство“, каза министър Динкова.
Министърът на туризма подчерта също, че страната ни е готова да инвестира в иновативните методи на маркетинг и реклама.
Ето как британска медия описва почивката в България: