За втора поредна година списание Forbes България събра предприемачи, лидери и водещи корпорации на форум, посветен на устойчивото корпоративно управление и развитие.

След успеха на дебютното издание миналата година, Forbes ESG Summit 2024 представи успешни истории за зелени практики и социални иновации, както и възможностите в българския бизнес за по-екологичен път към успеха.

bTV Media Group е медиен партньор на събитието, а Хана де Гой, която е ръководител „Устойчивост на продукциите и отговорно съдържание“ в СМЕ, сподели добри практики от региона на Централна и Източна Европа.

Снимка: bTV

„Мисля, че нашата отговорност е в две направления – от една страна трябва да внимаваме как нашите продукции засягат планетата. Например като намаляваме техния въглероден отпечатък. От друга страна е важно да вдъхновяваме и информираме публиката“, заяви Хана де Гой.

„Вече в България имаме прекрасни примери от малки стартиращи компании до големи корпорации, които успяват наистина да покажат едно устойчиво развитие и стабилно да дават стойност на обществото“, заяви Енея Георгиева, редактор в списание Forbes България.