Последни новини

„Най-зелените компании в България“: bTV Media Group с отличия за устойчивата си ангажираност в обществото

„Най-зелените компании в България“: bTV Media Group с отличия за устойчивата си ангажираност в обществото

Експерти коментират предложението за референдум за еврото

Експерти коментират предложението за референдум за еврото

Българските евродепутати от ЕНП с реакция за рефереднумът за еврото

Илияна Йотова за референдума: Нужен е национален консенсус преди решението за еврото

СДС осъди предложението на президента за референдум за еврото като антиевропейско и символично

Десетки непълнолетни загинаха при сблъсъци между картели в Мексико

Премиерът: Провеждането на референдум за еврото е „конституционно недопустимо“, поели сме ангажимент

Радостин Василев за референдума за еврото: Подкрепям, но е леко закъсняло

Делян Добрев за референдума за еврото: Искам България в Европа, а не в Азия

От Чикаго до Ватикана: Радост, празненства и поздравления за първия американски папа

Двоен ръст отбелязва btvnovinite.bg през 2020 г.

Резултатите на сайта на bTV затвърждават високото доверие към новинарската редакция

btvnovinite.bg

Публикувано в  16:05 ч. 30.12.2020 г.

Сайтът на bTV Новините изпраща 2020 г. с двоен ръст спрямо 2019-а – 102% увеличение на броя преглеждания (според Gemius).

В годината на локдаун и повишена нужда от навременна и достоверна информация относно COVID епидемията броят на уникалните потребители на btvnovinite.bg се е повишил с 39% спрямо 2019 г. за периода януари-ноември, което затвърждава тенденцията за последните години. 

Освен коронавируса сред най-четените теми от годината са разследването за „ХелпКарма“ на Мария Цънцарова, историята на 2-годишния Мехмед, загубата на журналиста Милен Цветков и протестите през лятото.

Най-висок ръст на преглежданията btvnovinite.bg отбелязва в месеца, в който властите обявиха извънредно положение – над 24 милиона, което е 420% повече от март 2019-а.

Видеогледанията са с 29% повече през 2020 г., а броят на уникалните потребители е нараснал до 1 764 062 за годината, което е повишение с 39% (според Google Analytics и Gemius).

Резултатите на новинарския сайт са поредното доказателство за високото доверие към bTV, която през 2020 г. зрителите определиха като телевизията, която чувстват най-близо до себе си и своите ценности, която усещат на своя страна и на която могат да се доверят.

Най-четени
Най-нови