От началото на февруари в ЧЕЗ са приети 1660 сигнала и жалби за високи декемврийски сметки за електроенергия, показват данните на дружеството, които бяха обработени до края на работния ден в петък.

Според статистиката най-много сигнали са подадени след 6 февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември и обеща да предлага възможности за разсрочване на плащането, в случай че не бъдат открити нарушения.
От началото на годината са приети общо 2002 сигнала и жалби за високи фактури. Най-много са подадени през центровете за обслужване на клиенти – 1003 броя за периода 1-8 февруари и 288 за целия януари.

През денонощния телефон 0700 10 010 и през имейла zaklienta@cez.bg са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари.

„Благодарим на нашите клиенти за подадените сигнали и за доверието, което ни гласуват. Уверявам ги, че ще действаме бързо и професионално при разглеждане на всеки сигнал и жалба и във възможно най-кратки срокове ще върнем писмен отговор. Досега проверките ни показват, че повечето жалби са неоснователни”, съобщиха от ЧЕЗ.