В разгара на масовите протести срещу високите сметки за ток и парно, от ЧЕЗ обявиха, че едва 1,3% от сигналите за начисления са основателни. От Енерго-Про пък отчитат средно намаление от над 16% на сметката за февруари.
От началото на годината са подадени 4853 сигнала за висока сметка. От 3341 проверени, само 43 са основателни, заявиха от компанията.
„Резултатите от извършените анализи показват, че неточности са открити в 1,3% от досега проверените сигнали. Освен по сигнали, „ЧЕЗ Разпределение България” извършва проверки и по своя инициатива при съмнение за допусната грешка или при по-висока консумация в сравнение с предходен месец”, каза Петър Баран, Главен оперативен директор на „ЧЕЗ България”.
Дружеството припомня, че всички клиенти, които имат съмнения за завишени сметки за декември 2012 г. и януари 2013 г., могат да подават сигнали или жалби в центровете за обслужване на клиенти, на имейл адрес [email protected] или на денонощната телефонна линия на ЧЕЗ 0700 10 010.