bTV спечели приза за най-любима марка на българите в категория „Телевизия” за шести път.

Отличието на националната класация „Любимите марки” затвърждава позицията на bTV като най-предпочитан бранд сред телевизиите в България.

„Любимите марки” е поредното потребителско проучване, което показва, че bTV има специално място в сърцата на хората. Гласовете, които ни отредиха първото място като предпочитана телевизия за 2016 г., са много висока оценка за труда, който полага целият екип на телевизията.

Именно признанието на нашите зрители ни мотивира да работим непрекъснато за развитието на нашия бранд и да продължаваме да радваме аудиторията с нови и все по-вдъхновяващи проекти”, коментира Лора Дичева, маркетинг мениджър в bTV Media Group.

Класацията „Любимите марки” (MyLoveMarks.eu) се провежда за осма поредна година и не се подрежда от експертно жури, а от самите потребители. През 2016 г. списъкът е съставен на базата на допитване до близо 30 хил. души, номинирали предпочитаните от тях брандове сред сериозна конкуренция.