Вече над 16 години bTV Новините дават на зрителите най-важното – силата да бъдат информирани.

Това вдъхновява и новата комуникационна кампания на редакцията с най-висока степен на доверие в България. Под мотото „Силата да бъдеш информиран” тя затвърждава ангажимента, който bTV Новините имат пред обществото. Да казват истината, когато други мълчат. Да помагат там, където са в нужда. Да разобличават нередности, да предизвикват силен обществен отзвук и да водят до реална промяна.

Централният новинарски блок на bTV e най-гледаната емисия в страната.

По данни на ГАРБ от началото на 2016 г. до 30 септември журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на 43,3% от аудиторията. Гледаемостта на bTV Новините в 19 ч. води на централната емисия на втората по резултати – „Нова телевизия”, с разлика от 1,9 пъти (TG All4+).

Снимка: bTV

„В нашата редакция работят най-опитните журналисти в българския национален ефир. С труда, таланта и активните си позиции колегите дават в ръцете на зрителите силата да променят света около себе си. Ще продължим да работим по този начин, защото вярваме, че това е нашата мисия”, споделя Венелин Петков, директор на „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group.

bTV Новините продължават да се развиват, постигайки синергия между телевизия, интернет и социални медии. Стремежът на редакцията е да дава на хората силата да бъдат информирани за всичко актуално от България и света – бързо и лесно, навсякъде и по всяко време.

Сериозният ръст и високите резултати, които бележат новинарският сайт btvnovinite.bg, новото мобилно приложение и фейсбук страницата на bTV Новините, са поредното доказателство за непрекъснатото увеличаване на лоялната аудитория.

Две социологически проучвания потвърждават високата степен на доверие и водещата позиция на bTV Новините.

Според национално представително проучване на независимата агенция „Маркет линкс”, проведено през август 2016 г., bTV е предпочитаният телевизионен източник на информация за над 2 850 000 души от пълнолетното население в България.

46,4% от участниците в проучването на възраст над 18 години посочват на първо място bTV. За сравнение, „Нова телевизия” се нарежда на второ място в класацията с 27%, като разликата спрямо bTV е 19,4 пункта.

Снимка: bTV

Централните новини на bTV са първи източник на информация за събитията от страната за 49% от аудиторията и според проведено през пролетта на 2016 г. проучване на агенцията за социологически проучвания „GfK България”.

Резултатите от проучването потвърждават челните позиции на bTV и в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%). 

Снимка: bTV