bTV е любима марка на българите за 2011 г. Това показва традиционната класация в интернет. bTV печели първото място не само в раздел телевизии и електронни медии, но е на първо място и във всички 25 категории.

Повече от 5000 души се включиха в гласуването тази година и избраха bTV за фаворит сред 75 други марки.

„Трудно е да се стигне до тази награда и този труд е положен не от един и двама, а от целия екип на телевизията. bTV е българска марка и тя съществува едва от 12 години - всички останалите марки в този конкурс са на повече от 100 години и те са големи международни марки”, каза Петя Терзиева, директор „Маркетинг" в bTV Media Group.

Класацията не се подрежда от експертно жури, а от самите потребители. Всеки избира любим бранд според личните си предпочитания. Аудиторията на телевизията твърди, че има доста неща, заради които харесва bTV.

С новините, предаванията и българските сериали bTV ще продължи да радва своята аудитория и да защитава титлата „Любима марка".