bTV е телевизията, която са избрали най-много български зрители през 2017 г. 

Съдържанието на bTV Media Group е привлякло близо 45% от всички зрители в България през изминалата година.

bTV е изборът средно на 37,5 на сто от цялата аудитория спрямо 16% за втория по гледаемост телевизионен канал.

За възрастовите групи между 18 и 49 години и между 18 и 34, bTV са гледали съответно 32% и 31,8 на сто, което е два пъти повече, отколкото втората по гледаемост телевизия.

Голяма е преднината на bTV при информационните и публицистични предавания.

Снимка: btvnovinite.bg

Централните новини и сутрешният блок са гледани съответно със 151 и 141 на сто повече, отколкото новините и сутрешният блок на втората по гледаемост телевизия.

Снимка: btvnovinite.bg

Съотношението се запазва и при най-гледаните развлекателни продукции през 2017 г. Осемте най-гледани предавания са на bTV.