bTV е любима марка на българите за шести път. Призът от националната класация "Любимите марки" беше връчен тази вечер в София.
Отличието затвърждава позицията на bTV като най-предпочитан бранд сред телевизиите в България.
Класацията „Любимите марки" се подрежда от самите потребители.
През 2016 г., списъкът е съставен на базата на допитване до близо 30 хиляди души, номинирали предпочитаните от тях брандове сред сериозна конкуренция.
„Тази награда има изключително голяма стойност за нас, защото тя се присъжда именно след гласуване на потребителите и всъщност доказва още един път, че ние сме успели да достигнем до техните сърца и да спечелим тяхното доверие. От тук нататък ни предстоят много нови неща, много нови проекти. Изключително висококачествени продукции, като вече работим по есенния сезон, а дори и по пролетния за следващата година”, коментира Лора Дичева, маркетинг мениджър в bTV Media Group.