Последни новини

Жена е в болница, след като се блъсна с тротинетка в камион

Жена е в болница, след като се блъсна с тротинетка в камион

Министърът на правосъдието поиска отстраняване на ЧСИ Галин Костов

Министърът на правосъдието поиска отстраняване на ЧСИ Галин Костов

Майката на 14-ото дете на Мъск: Илон искаше да родя с цезарово сечение, за да има момчето по-голям мозък

Доналд Тръмп: Харвард е шега, преподава омраза и глупост

Гласуват в четвъртък в 14:30 ч. вота на недоверие срещу кабинета „Желязков“

Теоретици на конспирацията хванаха гаф с капсулата на Джеф Безос и твърдят, че „полетът на Кейти Пери е фалшив“ (ВИДЕО)

Нова вълна атаки във френски затвори: Запалиха няколко автомобила

Украинският парламент удължи военното положение до август, избори могат да се проведат след края му

Кремъл изрази готовност да помогне в ядрените преговори между Иран и САЩ

Върховният съд на Великобритания реши определението за „жена“ да се основава на пола при раждането

bTV е любима марка на българите за шести път

Призът от националната класация беше връчен тази вечер

btvnovinite.bg

Публикувано в  20:19 ч. 13.07.2016 г.

bTV е любима марка на българите за шести път. Призът от националната класация "Любимите марки" беше връчен тази вечер в София.

Отличието затвърждава позицията на bTV като най-предпочитан бранд сред телевизиите в България.

Класацията „Любимите марки" се подрежда от самите потребители.

През 2016 г., списъкът е съставен на базата на допитване до близо 30 хиляди души, номинирали предпочитаните от тях брандове сред сериозна конкуренция.

„Тази награда има изключително голяма стойност за нас, защото тя се присъжда именно след гласуване на потребителите и всъщност доказва още един път, че ние сме успели да достигнем до техните сърца и да спечелим тяхното доверие. От тук нататък ни предстоят много нови неща, много нови проекти. Изключително висококачествени продукции, като вече работим по есенния сезон, а дори и по пролетния за следващата година”, коментира Лора Дичева, маркетинг мениджър в bTV Media Group.