Последни новини

Зов за помощ: Мая се нуждае от 50 хиляди лева за лечение в Москва, за да прегърне отново децата си

Зов за помощ: Мая се нуждае от 50 хиляди лева за лечение в Москва, за да прегърне отново децата си

Превишена скорост в Гърция: Шофирате с над 50 км/ч над ограничението – глобяват ви със 700 евро

Превишена скорост в Гърция: Шофирате с над 50 км/ч над ограничението – глобяват ви със 700 евро

В крак с модата: С подкаст НАП ще прави разяснителна кампания за еврото

Росен Желязков: Опасяваме се от ескалация и въвличането на други държави, както и затваряне на пролива от Иран

„Беше мръсно и го вързах за колата“: Почина кучето, влачено до кръв с автомобил в Българово

Илияна Йотова: Ситуацията в Близкия изток е повече от сериозна, трябва да изтеглим българите

Нов ракетен удар на Израел по Техеран, 60 души са убити

Тръмп получава изненадващ български подарък за рождения си ден – тъкан портрет от четвърт милион ръчно вплетени китчета

„София Прайд“ и шествие в подкрепа на традиционното семейство блокират центъра на София

Започна „Када кум прасе и ти вречу“ в Чупрене. Ще има конкурс за малки турлачета

bTV е любима марка на българите за шести път

Призът от националната класация беше връчен тази вечер

btvnovinite.bg

Публикувано в  20:19 ч. 13.07.2016 г.

bTV е любима марка на българите за шести път. Призът от националната класация "Любимите марки" беше връчен тази вечер в София.

Отличието затвърждава позицията на bTV като най-предпочитан бранд сред телевизиите в България.

Класацията „Любимите марки" се подрежда от самите потребители.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

През 2016 г., списъкът е съставен на базата на допитване до близо 30 хиляди души, номинирали предпочитаните от тях брандове сред сериозна конкуренция.

„Тази награда има изключително голяма стойност за нас, защото тя се присъжда именно след гласуване на потребителите и всъщност доказва още един път, че ние сме успели да достигнем до техните сърца и да спечелим тяхното доверие. От тук нататък ни предстоят много нови неща, много нови проекти. Изключително висококачествени продукции, като вече работим по есенния сезон, а дори и по пролетния за следващата година”, коментира Лора Дичева, маркетинг мениджър в bTV Media Group.

Най-четени
Най-нови